.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رؤساي جديد شوراهاي آستارا انتخاب شدند

در آستانه 9 ارديبهشت روز ملي شوراها با برگزاري انتخابات جداگانه‌، رؤساي جديد شوراهاي شهر و بخش آستارا و لوندويل معرفي شدند. 

انتخابات هيئت رئيسه شوراهاي اسلامي شهر آستارا پيش از ظهر امروز در دفتر شوراي اسلامي اين شهر با حضور فرماندار آستارا برگزار شد.
بر اساس نتايج اين انتخابات، فرهاد محسني به عنوان رئيس شوراي اسلامي شهر آستارا انتخاب و بهروز خانقاهي به عنوان نايب رئيس اين شورا برگزيده شد.
همچنين بهمن پريان، ناصر حسين‌نژادي و سروش وظيفه به ترتيب بر كرسي خزانه‌داري، سخنگو و منشي شوراي شهر آستارا تكيه زدند.
حسن زرخواه نيز در انتخاباتي كه در شهر 15 هزار نفري لوندويل برگزار شد به عنوان رئيس دوره‌اي شوراي اسلامي اين شهر انتخاب شد.
در انتخابات شوراي شهرستان آستارا نيز بهمن پريان با كسب اكثريت آرا به عنوان رئيس اين شورا معرفي شد و در انتخابات شوراي بخش مركزي آستارا نيز سلامت سپهرنژاد رئيس دوره‌اي اين شورا را به دست آورد.
فرماندار آستارا در حاشيه برگزاري انتخابات شوراهاي اين شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با برشمردن جايگاه و اهميت شورا و مشورت در اسلام و تاثيرگذاري آن در جامعه بيان داشت: شورا يك نهاد اجتماعي و برخاسته از ر?ي مردم است كه رسيدگي به مطالبات مردم طبق قانون رسالت اصلي اين نهاد است.
كيوان اسدپور با اشاره به اينكه شوراهاي اسلامي شهر و روستا پل ارتباطي بين مردم و مسئولان هستند، خاطرنشان كرد: آنها ملزم به رعايت اهداف تبيين شده در اين چارچوب هستند.
وي افزود: شوراها مي‌توانند در ايجاد ارتباط شايسته و دوطرفه كه نفع آن براي افراد جامعه و در راستاي نظام مقدس اسلامي ايران است، بسيار موفق‌تر اقدام كنند.
فرماندار آستارا مهرورزي نسبت به ارباب رجوع و تعامل با تمام اقشار جامعه را از وظايف اصلي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا عنوان كرد.
وي اظهار داشت: شوراها نماد قانون اساسي و مدافع حقوق مردم هستند و همواره بايد در مواجهه با مردم تكريم ارباب رجوع را پيشه خود قرار دهند.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.